wtorek, 9 czerwca 2015

Suplementacja-na pomoc od wewnątrz.

Udało mi się zakupić drożdże piwowarskie w tabletkach firmy Lewiatan.Szczerze mówiąc jestem zachwycona tym odkryciem,bo jakiś czas temu piłam normalne drożdże i nie mogę zakwalifikować ich jako zjadliwych.Wytrwałam ,owszem,ale jak tylko dowiedziałam się że jest alternatywa to zamówilam.Biorę od kilku dni,ale jak zbliżę się do końca buteleczki to napiszę jak się sprawdziły.Według mnie to już lepsza alternatywa dla drożdży do picia,wygodniejsza,mniej uciążliwa ,a nawet tańsza,czego się nie spodziewałam.

2 komentarze:

  1. Ja piłam drożdże, smaczne nie były, ale dałam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem,ja kurację drożdżami robiłam jeszcze w zeszłym roku,wytrwałam miesiąc,ale jak dowiedziałam się o tych to byłam zachwycona i muszę powiedzieć że efekty są :) nie wiem czy na włosach,bo używam dużo rzeczy,ale zdecydowanie poprawił się stan paznokci

      Usuń