piątek, 19 czerwca 2015

Nie włosowo

Witam,dziś zupełnie inny post-chciałam się pochwalić najnowszym nabytkiem a także polecić jego wykonawcę ;)










Zamówiłam jakiś czas temu obrączkę z poroża jelenia w Drewutni Emila. Miał to być prezent od rodziców na 18 urodziny.Po czasie krótszym niż się spodziewałam otrzymałam zdjęcia gotowego dzieła,szczerze mówiąc było dużo lepsze niż moja chaotyczna wizja(tu wrzucę zdjęcia które otrzymałam i są na fb autora)
 



Wykonanie jest bezsprzecznie idealne, kunsztowne
 i pracochłonne, w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej,a jest to celtycka plecionka,która do łatwych nie należy. Autor wspominał że ta obrączka dała mu popalić ze względu na wzór,mimo to efekt końcowy jest zachwycający. Pełna podziwu jestem też dla opakowania, bardzo lubię rozpakowywać prezenty, zwłaszcza gdy są tak pracowicie i elegancko zapakowane.  Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu,jeśli szukacie pięknych i niepowtarzalnych rzeczy to polecam poszukać Drewutni na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz